Noudata 10 yksinkertaista nyrkkisääntöä, niin alat pian kirjoittaa upeita uutiskirjeitä ja saada niistä palkintoja.
Pidä se uutena! Lukijasi eivät tuhlaa aikaa lukemaan jotain, jonka he jo tietävät, joten tee siitä uutinen, jota he voivat käyttää. Pidä se henkilökohtaisena Käytä aina lukijan nimeä. Varmista, että kun joku rekisteröityy, saat hänen nimensä ja käytä sitä sitten aiherivillä, tervehdyksessä ja missä tahansa muualla.
Tunne lukijasi Selvitä, mistä lukijasi on kiinnostunut. Tee ennakoivaa tutkimusta, kutsu vastausta tai etsi sähköpostimarkkinointiratkaisu, kuten Ezemail, joka seuraa linkkejä, joita lukijasi napsauttavat, ja pitää kirjaa heidän toiminnastaan.
Anna heidän tuntea sinut: Anna persoonallisuutesi loistaa. Lukijat ovat paljon todennäköisemmin uskollisia, jos he tuntevat tuntevansa sinut. Sisällytä aina osa itsestäsi uutiskirjeeseen, olipa kyse huumorista, henkilökohtaisista yksityiskohdista, henkilökohtaisista anekdooteista tai henkilökohtaisista näkemyksistä.
Aihe on Otsikko: Sähköpostiuutiskirjeen aiherivi on kuin sanomalehden etusivun otsikko. Sinun täytyy vetää lukija mukaan, joten tee siitä kiinnostava ja relevantti (ehkä lupaa hyötyä), mutta enintään 25 merkkiä, jotta lukijasi näkee kaiken ennen sähköpostin avaamista.
Käytä otsikkopalkkia: Hyödynnä otsikkopalkki visuaalisen houkuttelevuuden lisäämiseksi ja brändin tunnettuuden lisäämiseksi.
Tee siitä “skannattava” Useimmat ihmiset eivät lue verkossa, he skannaavat. Varmista, että käytät helposti luettavia luettelomerkkejä ja alaotsikoita. Älä menetä lukijasi huomiota. Lukeminen on fyysisesti vaikeampaa verkossa, joten varmista, että olet ytimekäs. Käytä linkkejä muihin paikkoihin pitkien artikkeleiden kirjoittamisen sijaan.
Käytä välilyöntiä!: Jos sivusi on liian kiireinen, menetät lukijasi. Anna heille mahdollisuus imeä arvokasta tietoa omistamalla noin 30 % näytön kiinteistöstäsi tyhjään tilaan.
Helppo peruuttaa tilaus: Tee tilauksestasi helppo löytää. Jos se on ilmeistä, he tuntevat olonsa turvalliseksi ja voivat sitten arvostaa sisältöä. Monille ihmisille tilauksen peruuttamisen helppous on osoitus yrityksesi eheydestä.
Lähetä edelleen ystävälle: Liitä mukaan linkki, joka kannustaa lukijoita välittämään uutiskirjeen ystävilleen ja kollegoilleen. Löydä sähköpostimarkkinointiratkaisu, jonka avulla voit tehdä tämän ja katsoa tietokantasi kasvavan.