Kaikenlaisten verkkopalveluiden käyttöliittymänä huomiota herättävät chatbotit ovat levinneet ympäri maailmaa kuluttajien sn:n, kuten linjan ja facebookin, leviämisen myötä. Vuodesta 2015 vuoteen 2016, jota kutsuttiin chatbottien ensimmäiseksi vuodeksi, useat yritykset julkaisivat chatbotteja yleiskäyttöistä ai:ta käyttäville kuluttajille, kuten ibm watson ja azure. Sieltä julkaistiin ilmaisia kehityssarjoja ja -moduuleja, jotka helpottavat chatbottien luomista.
Tällä hetkellä näiden yleiskäyttöisten ais:iden lisäksi on olemassa monia interaktiivisia chatbotteja, jotka perustuvat patentoituun ai:hen. Kun neos corporation julkaisi business chatin, se alkoi kehittää chatbotia oheispalveluna. Ja nyt tarjoamalla ai chatbot -palvelun toimistobottia, joka on varustettu patentoidulla ai:lla, tuemme liiketoiminnan tehokkuutta ja yritysten dx:tä.
Skenaariotyypin ja koneoppimistyypin (ai) lisäksi on olemassa myös hakutyyppiä ja sanakirjatyyppiä, yksi pitkään laajalti käytetty chatbot-tyyppi on skenaariotyyppi, jossa qa on järjestetty puukaavioksi tai vuoksi. Kaavio ja tuoda chatbotiin. Skenaariotyyppi tuottaa vastauksen ennalta määritetystä skenaariosta, ja on tapauksia, joissa ei ole mahdollista vastata luonnollisia lauseita syötettäessä, joten käyttäjästä riippuen tyytyväisyys voi olla alhainen.
Toisaalta koneoppimistyyppi (ai) on eräänlainen chatbot, joka tekee ai-koneoppimista. Periaatteessa on mahdollista luoda mekanismi, joka vaimentaa vaihtelut ja palauttaa q:lle saman vastauksen luonnollisissa lauseissa, jotka on jossain määrin muotoiltu eri tavalla. Sen sijaan se vaatii tietyn määrän harjoitustietojen valmistelua ja oppimisjaksoa.
Äskettäin tälle ai-tyypille on tehty kokotekstihaku ja puheosan haku, ja se palauttaa mahdolliset vastausvaihtoehdot, kuten tämä on se? Kerro minulle mitä, kerro hinta ja kerro minulle, että hinnalla on kaikilla sama merkitys sanatasolla.
Tarkasteltaessa asiakkaitamme, jotka toimittavat toimistobotimme, voidaan sanoa, että chatbotteja käytetään useilla toimialoilla, ilman suuria ennakkoluuloja teollisuuden alalla.
Mitä tulee käyttöön, se esitellään enimmäkseen yhteyspisteenä yrityksesi tuotteita ja palveluita koskevissa tiedusteluissa, kuten asiakastuessa ja tukipisteissä. Tukihenkilöstön korvaavana resurssina voit odottaa parantavasi työn tehokkuutta, kun chatbotit vastaavat automaattisesti.
Toisaalta liike chatbottien käyttöön on vilkastumassa sisäisen työtyyliuudistuksen liikkeen keskellä. Sen lisäksi, että työntekijöiden tiedusteluihin vastataan yleisesti esim. Esim. Asiakkaan kyselyn yhteydessä, myyntihenkilöstö voi käyttää chatbotia sen sijaan, että chatbot vastaisi suoraan. Sitä käytetään anchokona vastaamiseen, kuten kerran kuuntelemiseen ja sieltä saadun vastauksen palauttamiseen asiakkaalle.