Linkin rakentaminen sosiaalisten kirjanmerkkien avulla
Oletko siis rakentanut kauniin ja ainutlaatuisen verkkosivuston? Vierailevatko ihmiset verkkosivustollasi nähdäkseen, mitä tarjoat, ja tehdäkseen ostoksen? On aika oppia käyttämään hakukoneoptimointia houkuttelemaan lisää kävijöitä verkkosivustollesi. Yksi tehokas SEO-työkalu on bookmarking.
Sosiaalisen kirjanmerkin vahvuus
Sosiaaliset kirjanmerkit, kuten Digg, StumbleUpon ja Propeller, ovat uskomattoman suosittuja, ja monet tuhannet ihmiset käyttävät niitä päivittäin. Kirjanmerkkisivuston jäsenillä on mahdollisuus merkitä tiliinsä minkä tahansa Internetistä löytämänsä sisältömateriaalin kirjanmerkkeihin siten, että heidän kirjanmerkkinsä ovat muiden sivuston jäsenten saatavilla.
Näin ollen nämä muut jäsenet voivat nähdä tarinoita, uutisartikkeleita tai videoita, jotka heidän jäsentovereidensa ovat lisänneet kirjanmerkkeihin, ennen kuin he katsovat itse, mistä meteli johtuu.
Uusi sosiaalinen kirjanmerkkistrategia
Jos sinulla on verkkokauppa, et voi vain lähettää tuotesivujasi bookmarking-sivustoille. Sinun on lähetettävä mielenkiintoisia uutisarvoisia artikkeleita bookmarking-sivustoille. Tässä on tehokas sosiaalinen kirjanmerkkistrategia.
Lähetä artikkeli artikkelihakemistoihin
Yksi tehokas tapa lähettää vierailijaliikennettä verkkosivuillesi on kirjoittaa artikkeleita aiheesta, jonka ympärille yrityksesi on rakennettu, ja lähettää ne sitten suosituimmille artikkelihakemistosivustoille. Varmista, että sinulla on linkki, joka johtaa takaisin omalle verkkosivustollesi.
Tutkimukset ovat myös osoittaneet, että verkkovierailijat menevät yleensä yrityksiin, joilla on välitöntä online-apua. Saatat ajatella, että sinulla ei ole siihen varaa, mutta se on sen arvoista luottamuksen rakentamiseksi. Voit palkata ulkoistajia kirjoittamaan puolestasi.
Tee artikkelistasi suosittu sosiaalisten kirjanmerkkien avulla
Lähetä nyt artikkelisi bookmarking-sivustoille. Kun artikkelisi on lueteltu bookmarking-sivustolla, se saa ääniä. Jokaisella bookmarking-sivustolla on järjestelmä, jossa yksittäiset jäsenet voivat “äänestää” tiettyjä verkosta löytämiään sisältöjä.
Tuloksena on, että kaikki, joka saa riittävästi ”ääniä”, voi päätyä sosiaalisen sivuston etusivulle yhdeksi päivän suosituimmista tarinoista. Kun näin tapahtuu, se voi saada tuhansia vierailijoita verkkosivustolle muutamassa tunnissa.
Bookmarking-sivustot ovat viranomaissivustoja. Kaikki nämä sosiaaliset sivustot ovat jo saavuttaneet korkean Google Page Rank -sijoituksen, ja siksi niistä luomasi linkit ovat erittäin arvokkaita.
Tästä syystä joka kerta, kun julkaiset uutta sisältöä missä tahansa Internetissä, riippumatta siitä, mitä se on tai missä se on julkaistu, sinun tulee lähettää siitä tietoa bookmarking-sivustoille, jotta voit luoda paljon yksisuuntaisia saapuvia linkkejä erittäin nopeasti. Varsinkin kun sinulla on blogi, joka ei ole kaupallinen.