Web Analytics -ohjelmistot ja -työkalut tarjoavat yrityksille kriittistä tietoa verkkotoiminnastaan. Usko meitä, tiedosta ja tiedosta ei ole pulaa. Haasteena on tällaisista verkkoanalytiikkatyökaluista johdetun tiedon järkevä analysointi ja sen muuntaminen toimiviksi strategioiksi ja taktiikoiksi. Haku- ja verkkomarkkinoinnin johtavana yrityksenä SE Jonesilla on työkalut, kokemus ja asiantuntemus kerätä, tulkita ja analysoida tietoja onnistuneesti ja toteuttaa muutoksia, jotka voivat auttaa lisäämään näyttökertoja, lisäämään laadukasta liikennettä, lisäämään myyntiä ja tuloja, vähentämään kustannuksia, lisää sijoitetun pääoman tuottoa ja auta organisaatiotasi saamaan kilpailuetuja.
Olipa kyseessä asiakkaiden ja verkkosivustojen vierailijoiden demografisten tietojen seuranta, tulosprosenttien ja sijoitetun pääoman tuottoprosentin mittaaminen tai asiakkaiden käyttäytymisen dynamiikan analysointi, SE Jonesin lähestymistapa verkkoanalytiikkaan on ominaista kattavalla lähestymistavalla, joka perustuu vuosien kokemuksemme, syvällisen alan tietämyksemme ja tilamme hyödyntämiseen. taiteen verkkoanalytiikkaohjelmistopaketteja.
Emme luota yhteen analytiikkapakettiin tai yhteen tietojoukkoon. pikemminkin pyrimme yhdistämään kokonaiskuvan siitä, mitä haku- ja verkkomarkkinointitoimissasi tapahtuu tämän monitahoisen lähestymistavan avulla. Analytiikkapalvelumme on integroitu kaikkiin haku- ja verkkomarkkinointikampanjoihisi, olipa kyseessä sitten orgaaninen haku, maksettu haku, napsautuskohtainen mainonta, sähköpostikampanjat tai hakemistoviittaukset. Voimme seurata ja analysoida tehokkuuttasi tehokkaasti kampanjoissa ja markkinointikanavissa.
Yli kymmenen vuoden haku- ja verkkomarkkinoinnin kokemuksella SE Jonesilla on todistettu menestyshistoria ja vuosien asiantuntemus. Olemme varmoja, että voimme vastata verkkoanalytiikkatarpeisiisi auttaaksemme organisaatiotasi menestymään ja hyötymään verkkomarkkinointiohjelmistasi. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä SE Jonesiin saadaksesi selville, kuinka analytiikkaosaamisemme voi auttaa organisaatiotasi saavuttamaan suurempaa menestystä verkkomaailmassa.
Myyjä neutraali
Vaikka suosimmekin tiettyjä analytiikan parhaita käytäntöjä, olemme työskennelleet lähes kaikkien kaupallisesti saatavilla olevien sovellusten kanssa käyttäen sekä lokitiedosto- että JavaScript-menetelmiä. Jos käytät tällä hetkellä analytiikka-alustaa, voimme todennäköisesti auttaa sinua saamaan käyttökelpoisia tietoja. Jos harkitset parhaillaan analytiikkapakettia, voimme auttaa suosituksilla. Meillä on sertifikaatit ja omat lisenssit useille vanhoille paketeille, mukaan lukien ClickTracks. Lisäämme myös jatkuvasti tietämystämme analytics 2.0 -tekniikoista ja -tekniikoista. Meillä on ammattitaitoisia analyytikoita, jotka ovat pätevöineet asiantuntemuksensa Google Analyticsin avulla ja joilla on pääsy kaikkiin uusimpiin beta-ominaisuuksiin.
Google Analytics Focus
Kuten mainittiin, autamme minkä tahansa Analytics-paketin kanssa, mutta tarjoamme laajimman valikoiman analytiikkapalvelujamme Google Analyticsia käyttäville asiakkaille. Itse asiassa monet asiakassuhteistamme alkavat Google Analytics -palveluista erillisenä projektina.
Konversion parantaminen
Tulokset ovat perimmäinen tavoite haussa ja verkkomarkkinoinnissa. Tulos voi olla tietty sivun näyttökerta, uutiskirjeen tilaaminen, osallistuminen tai verkkoostos. Liiketoimintatavoitteistasi riippuen se voi todella olla mikä tahansa määriteltävissä oleva toiminta, jonka haluat verkkovierailijoiden tekevän ollessaan sivustossasi. Konversioilla on eniten merkitystä. Loppujen lopuksi lisääntynyt verkkoliikenne ei merkitse paljon, jos vierailijat eivät tee mitään. Onko sillä väliä, että asiakas napsauttaa yritystietojasi, jos hän ei konvertoi tai tee ostosta?
Konversiomahdollisuuksien maksimoiminen voi vaikuttaa merkittävästi tulokseen ja markkina-asemaan. SE Jonesin Conversion Enhancement Service analysoi tulostavoitteesi, tulosprosenttejasi ja todellisia tuloksiasi (tai niiden puuttumista) saadakseen käsityksen asiakkaasi käyttäytymisestä ja siitä, kuinka he ovat vuorovaikutuksessa verkkosivustosi kanssa. Tämä analyysi mahdollistaa asianmukaisten suositusten antamisen, kun autamme organisaatiotasi toteuttamaan taktiikoita ja strategioita, jotka parantavat tulosprosenttiasi. Konversiomahdollisuuksien ja tulosprosenttien maksimoiminen on keskeinen pyrkimys kasvattaa myyntiäsi, tulojasi ja asiakkaitasi, vähentää kulujasi ja saada etua kilpailijoihin nähden.